Konemestaripäivät 2023 järjestetään Kotkassa

herokuva-intra-etusivu

Suomen Soodakattilayhdistyksen perinteiset Konemestaripäivät pidetään ensi vuonna 9.2.2023 Kotkassa. Seminaari ja siihen liittyvät oheistapahtumat järjestetään Sokos hotelli Seurahuoneella ja tehdasvierailu MM Kotkamillsin tehtaalle. Jäsenyritysten vaurioyhdyshenkilöille tarkoitettu vauriokeskustelu on edellisenä päivänä eli keskiviikkona 8.2.2023.

Konemestaripäivien ohjelman suunnittelu on vasta alkanut, mutta lisätietoja tilaisuudesta tullaan lähettämään lähiaikoina. Laita kuitenkin päivämäärä jo kalenteriin muistiin.

Huom! Hotellista on varattu huonekiintiö ajalle 07.-10.02.2023 ja siitä voi tehdä jo huonevarauksia seuraavilla hinnoilla:

• Standard yhden hengen huone 121.00 EUR/huone/yö
  • Standard kahden hengen huone 141.00 EUR/huone/yö
  • Superior yhden hengen huone 151.00 EUR /huone/yö
  • Superior kahden hengen huone 171.00 EUR /huone/yö

Huonekiintiön huoneet on varattavissa netin kautta https://www.sokoshotels.fi/fi/kotka varauskoodilla BKON230207.
Varauksen voi myös tehdä suoraan hotellista puhelimitse 010 7821 000 tai sähköpostilla kotka.seurahuone@sokoshotels.fi mainitsemalla joko varauskoodin BKON230207 tai kiintiön nimen ”Konemestaripäivät”.

Huom! Tarjoushintaisia huoneita on rajoitettu määrä ja tarjoushinnat ovat voimassa varaustilanteen salliessa 24.01.2023 asti.