Operaattoreiden kokemustenvaihtopäivät 14.-15.3.2018 Vantaalla

Suomen Soodakattilayhdistys on järjestänyt vuosina 2016 ja 2017 soodakattilaoperaattoreille suunnatun kokemustenvaihtopäivät -seminaarin. Hyvän palautteen perusteella yhdistys järjestää vastaavan tilaisuuden myös ensi vuonna 14-15.3.2018 Sokos Hotel Flamingossa Vantaalla.

Tilaisuuden kohderyhmänä on soodakattilan operaattoritason henkilöt. Käsiteltävät aiheet ovat samantyyppisiä kuin edellisellä kerralla eli päivien aikana käydään läpi käytännön esimerkkien avulla soodakattiloissa tapahtuneita vaurioita sekä ajossa syntyneitä ongelmatilanteita. Käytön ongelmiin paneudutaan osallistujien ja asiantuntijoiden avoimen keskustelun kautta.

Seminaarin viime vuoden ohjelma löytyy pdf-muodossa tämän sivun alaosasta. Ensi vuoden ohjelma tulee olemaan lähes sama, mutta muutamia pieniä muutoksia sisältöön saattaa tulla. Lopullinen ohjelma julkaistaan vuoden 2018 alkupuolella.

Seminaarin hinta:
- 595,00 EUR + alv (ei sisällä majoitusta)

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen Operaattoripäivään tulee tehdä viimeistään 28.2.2018 täyttämällä ilmoittautumislomake.

Martin Wikström, LMW Consulting, +358 405612154,martin.wikstrom@anvianet.fi
Markus Nieminen, +358 10 332 2525, markus.nieminen@poyry.com